niedziela, 22 lipca 2012


Dziś 4 dzień ćwiczeń.Mam wrażenie, że moje ciało jest jędrniejsze. Czuję się bardziej lekka,zgrabna. Polecam każdej dziewczynie :) Nie zdecydowałam się na dodanie zdjęcia, ale po miesiącu zrobię taki ,,before/after" ;P Ostatnio przeczytałam na forum wizaż o myciu włosów odżywką. Pomyślałam sobie, że przy moich, przetłuszczających się włosach to będzie porażka. Postanowiłam spróbować i nie mogłam uwierzyć. Włosy były miękkie,delikatne. Wytrzymały mi 1.5 dnia. Normalnie myję co dwa dni. Umyłam je odżywką wygładzającą z olejkiem Babassu ISANA. Myślę, że  będę myła na zmianę, raz szamponem metodą OMO, a raz odżywką :) Jeżeli jeszcze tego nie wypróbowaliście, zachęcam :)

Tymczasem zastanawiam się nad wyborem kierunku na uczelnie. Zdaje sobie sprawę, że od tego bardzo dużo zależy. Zastanawiam się nad politologią. Co myślicie o tym kierunku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz